dinsdag 30 maart 2010

Loterijshow

Bij de post zit een uitnodiging om als klapvee naar de Van den Ende studio te komen, heel uniek met een winnend lotnummer! Kans op vijf miljoen en zeker een diner! Op naam. En adres. En of ik even wil inloggen en aanmelden.
Ik ben niet gediend van zo’n inbreuk op de privacy van mijn onbekende leven. Ik heb op geen enkele manier aanleiding gegeven: ik doe niet mee met de postcodeloterij, ik doe niet mee met belspelletjes, ik sta in het bel-me-niet-register en er zit een sticker op m’n deur om aan te geven dat verkopers niet welkom zijn.
Ik krijg steeds meer begrip voor de mevrouw in Culemborg die een rechtzaak tegen de postcodeloterij voerde, omdat ze geheel ongevraagd meespeelde, en verloor.
Laat me met rust! Ik kom zelf wel naar buiten als ik iets wil.

2 opmerkingen:

  1. Even voor de juistheid: Die genoemde mevrouw koos ervoor om juist NIET mee te doen en klaagde de postcode loterij aan voor emotionele schade omdat al haar buren WEL miljonair waren geworden :-) groet Mikael

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AMSTERDAM -

    De rechtbank in Amsterdam buigt zich op 7 mei over de zaak van een vrouw uit Heusden die zegt psychische schade te hebben geleden doordat ze buiten de prijzen viel in de Postcodeloterij. In een eerste zitting worden beide partijen gehoord.

    De rechter besluit vervolgens of de zaak voortgezet wordt. Begin vorig jaar viel de straatprijs van de loterij in de Hoogstraat in het Brabantse Heusden. Acht deelnemers mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De klaagster, die ook in de straat woont, was daar niet bij omdat ze geen loten had gekocht.

    ANP | Gepubliceerd op 12 maart 2007, 12:49

    BeantwoordenVerwijderen